Prosty kręgosłup a ćwiczenia na siłowni

Prosty kręgosłup a ćwiczenia na siłowni

Artykuł sponsorowany

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść artykułu i osobiste poglądy autora.

Kręgosłup stanowi podstawę całego ciała. W przypadku pojawienia się zmian zwyrodnieniowych pojawia się dokuczliwy ból pleców. Dodatkowo ucisk na przestrzenie międzykręgowe i zakończenia nerwów sprawia, że występują problemy z bólem kończyn. Często występuje również ograniczenie ich ruchomości oraz utrata czucia. Aby uniknąć problemów tego typu, powinno się regularnie ćwiczyć i dbać o kręgosłup. Dzięki temu dolegliwości bólowe znikną, a samopoczucie się poprawi. 

1. Siłownia Łódź – plan treningowy na prosty kręgosłup

2. Jak dbać o kręgosłup na siłowni?

Ćwiczenia na prosty kręgosłup można wykonywać nie tylko na salach fitness i w gabinetach fizjoterapii. Równie dobrze można wykonywać je na siłowni. Jest to mniej oczywiste miejsce do dbania o kręgosłup, jednak siłownia w Łodzi zapewnia dostęp do wszystkich potrzebnych sprzętów. Na każdym z nich wykonuje się ćwiczenia, które wzmacniają mięśnie pleców i poprawiają postawę ciała. Na każdym z nich można trenować bez większych ograniczeń czasowych – nic nie stoi na przeszkodzie, by korzystać z nich przez cały czas pobytu na siłowni. 

Siłownia Łódź – plan treningowy na prosty kręgosłup

Rozwój fizyczny i codzienny trening to najlepszy sposób, by ograniczyć problemy z kręgosłupem. Dzięki regularnym ćwiczeniom, klubowicze z siłowni z Łodzi rzadziej skarżą się na ból pleców i inne dolegliwości ze strony układu kostnego. Siłownia Łódź udostępnia sprzęt do ćwiczeń i oferuje wsparcie ze strony trenera personalnego, który układa optymalny plan treningowy. Pełny dostęp do urządzeń i akcesoriów sportowych oraz wsparcie fachowca sprawiają, że ból kręgosłupa staje się jedynie wspomnieniem. 

Posiadacze karnetu na siłownię lub karty sportowej mogą uczęszczać do klubu codziennie. Karnet zapewnia im dostęp do siłowni w niskiej cenie. Dodatkowo nad wszystkimi ćwiczącymi czuwa trener personalny Łódź, który wskazuje, jak uniknąć częstych błędów w ćwiczeniach. Stosowanie tych zasad podczas treningów na kręgosłup ogranicza się ryzyko pojawienia kontuzji. 

Jak dbać o kręgosłup na siłowni?

Na siłowni warto przede wszystkim wykonywać ćwiczenia wzmacniające mięśnie głębokie pleców i brzucha. Dzięki nim utrzymuje się stabilną postawę ciała i ładną sylwetkę. Trener indywidualny wskazuje, które sprzęty i ćwiczenia są najlepsze dla osiągnięcia takiego efektu. Dodatkowo uczy, jak wykonywać ćwiczenia siłowe bez nadmiernego obciążania kręgosłupa lędźwiowego. Ćwiczenia na prosty kręgosłup na siłowni w Łodzi są polecane nawet dla osób, które nie cierpią na ból kręgosłupa i na co dzień trenują inne partie ciała.

Fot.: materiał prasowy Klienta.

Napisz komentarz
Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *